وبسایت برنامه نویسان بازار نرم‏ افزار چین تا سال 2017 از مرز 13 میلیارد دلار خواهد گذشت


تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1393 بازدید : 419 نویسنده : سجاد علوی 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از  آی دی سی، برآورد تحلیلگران نشان می‏دهد بازار نرم‏افزار در چین تا سال ۲۰۱۷ با نرخ سالانه ۱۱.۳ درصد به رشد خود ادامه خواهد داد و به ۱۳.۱ میلیارد دلار خواهد رسید. 
داده‏ های کلان، پردازش ابری، همراه و شبکه ‏های اجتماعی از مهمترین فناوری‏ هایی است که باعث رونق گرفتن بازار نرم‏افزار کشور چین خواهد شد. 
برآوردهای آی دی سی نشان می‏دهد بازار نرم‏افزارهای چین در سال ۲۰۱۲ به ۷.۶۴ میلیارد دلار رسیده است. این شرکت همچنین پیش‏بینی کرده است بازار نرم ‏افزارهای کسب و کار در این کشور در پنج سال آینده با نرخ سالانه ۱۲.۵ درصد به رشد خود ادامه دهد. 
در این میان بازار نرم‏ افزارهای مدیریت منابع انسانی و راهکارهای مدیریت عملکرد و کنترل مخاطره به ترتیب با نرخ ۱۸.۹ درصد و ۱۵.۲ درصد رشد خواهد کرد. 
نرخ رشد سالانه بازار نرم‏ افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری نیز در پنج سال آینده ۱۴.۲ خواهد بود. پیش‏بینی‏ها همچنین حاکی از این است که نرم ‏افزارهای مدیریت چرخه تامین نیز با نرخ ۱۳.۸ درصد رشد خواهد کرد. 
نرخ رشد بازار راهکارهای هوشمندی تجاری، راهکارهای تحلیلی و توزیعی و دسترسی به داده‏ها نیز به طور متوسط ۱۶.۵ درصد پیش‏بینی می‏شود. 
براساس این گزارش، شرکت‏های بزرگ و کسب و کارهای کوچک و متوسط چین علی رغم بی ‏ثباتی ‏های اقتصادی در این کشور همچنان به سرمایه ‏گذاری در بازار نرم‏ افزار ادامه خواهند داد. 





:: موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,